fbpx
Back To Top

Opgave

SuperBrugsen ønskede at skabe spænding om den nye ”Babypakke”. En dejlig gave til kommende og nybagte forældre, der indeholdender allergivenlige, økologiske produkter til mor og baby fra Coops private label Änglamark. Samtidig skulle SuperBrugsen understrege sin positionering ”Der er forskel”.

BABYSCANNER

Løsning

Kommende mødre blev inviteret ind til, hvad de troede, var en helt almindelig indkøbstur.

Forskellen var, at vi havde udskiftet den konventionelle varescanner på væggen med en ægte babyscanner.

Af dette event, skabte vi en hjertevarm, overraskende og emotionel film, som tog udgangspunkt i ægte og kærlige reaktioner fra mødre, der fik et lille glimt af deres kommende baby midt inde i SuperBrugsen.

Eventen medførte mange stærke reaktioner fra andre handlende samt på sociale medier og i diverse nationale medier, hvor filmen blev spredt.

Resultater

coop-babyscanner-award-01
coop-babyscanner-award-02
coop-babyscanner-award-03
coop-babyscanner-award-04