fbpx
Back To Top

Opgave

Teknologisk Institut har som hovedformål at udvikle, anvende og formidle forsknings- og teknologibaseret viden til gavn for det danske erhvervsliv. Teknologisk Institut (Center for uddannelse) tilbyder mere end 900 kurser og uddannelser i deres fem afdelinger landet over. På trods af den store kundetilfredshed på 90% hos de mere end 15.000 personer, som hvert år deltog i Teknologisk Instituts arrangementer, var retention kun på 5%. Teknologisk Institut ønskede derfor at udbrede kendskabet til den brede kursuspalette samt fastholde de eksisterende brugere ved at generere flere tilmeldinger til deres arrangementer.

TEKNOLOGISK
INSTITUT

Løsning

Vi skabte en digital kampagne, hvor brugerne på kampagnesitet – minkarrierealder.dk, fik mulighed for at teste deres reelle karrierealder samt rette match hos Teknologisk instituts mange kurser. Resultaterne kunne efterfølgende deles direkte på Facebook, LinkedIn eller på mail med beslutningstageren i virksomheden, eller opfordre kollegaer og andre i netværket til at tage testen og finde deres karrierealder.

Resultater

DTU-karrierealder-award01
DTU-karrierealder-award02
DTU-karrierealder-award03
DTU-karrierealder-award04