
Opgave
Irma har altid været pioner inden for økologiske fødevarer og innovation i Danmark. I de seneste år har de dog fået selskab af den øvrige danske detailhandel. Derfor havde Irma et ønske om at komme foran igen og bevise, at de stadig går længere end alle andre.
Løsning
For at understrege Irmas position som de førende inden for økologi, bragte vi, en tidlig lørdag morgen, økologien til en baggård i indre København. Beboerne blev vækket af hanegal og grisegrynt og kunne med stor overraskelse konstatere, at der var skabt et økologisk landbrug i deres egen baggård. Naboer og nysgerrige forbipasserende blev inviteret til fællesspisning med de bedste, økologiske madvarer som Irma kan byde på.
Hele bondegårdsbesøget skabte rammen for en række content, der blev brugt på irma.dk, Facebook, Instagram og YouTube for at sprede budskabet. Eventen fik bragt økologien tættere på københavnerne og førte en lang række positive reaktioner med sig.
Resultater



